Tuesday, May 03, 2011

Selamat Tinggal Latihan Industri di Jabatan Pembangunan USM Part 1#

Tanggal 29 November 2010 aku menjejaki kaki ke Jabatan Pembangunan USM untuk mencari sebuah pengalamn yang akan mengajar aku erti kehidupan seorang pekerja..cewah..cam berpuisi lak aku kan..hehehe..

Kali nie aku nak story pasal  latihan industri aku kat Jabatan Pembangunan USM...mEMANG BEST...Macam-macam la yang berlaku kat sku semasa berPRAKTIKAL kat sini..first jom kita saksikan panorama di Jabatan Pembangunan USM dulu k...LAYAN!!!


Jabatan Pembangunan USM..


kalo korang sampai kat Jabatan Pembangunan nie la pintu masuk dia..ok..

jika penat berehat la dulu..

suasana opizzzzz!!!!

padang futsal pon ade taw..

laluan kew bengkel yang selalu aku pergi lepak lorh..


Dah abis layan panorama pasnie jom kita tengok keje-keje terakhir aq wat kat site...buat???xkot..tengok jew..huhuh..maklum la keje-keje nie yg ade skill jew...aq nie mana ade skill ag..


dah nak pasang tetulang tuk tiang dah..


beginilah keadaan di site semasa aku meninggalkannya..


apew nie??????//cer teka...

En. Sohaimi bagi taklimat berkaitan Sistem Automasi Bangunan-BAS


nie jela antara keje-keje terakhir aku buat kat Jabatan Pembangunan..kalo nak tahu lagi cerita-cerita disebalik latihan industriku tunggu post seterusnya k..layan..hehee

No comments:

Post a Comment