Sunday, January 15, 2012

FrieNdLy SilaT oLaHrAgA : PUO vs SUKMA Pahang At cAmeRon HigHLanD

ASSALAMUALAIKUM...

Kali nie saja aku nak kongsi cerita berkaitan silat olahraga dimana pada bulan 11 tahun 2011 yang lalu team pencak silat PUO (PUO Fighter) ade mengadakan perlawanan persahabatan dengan team SUKMA Pahang. Walaupun cite nie dah lama tapi saja aku nk post sebab sebelum nie tak berkesempatan nak cite..maklum la sibuk..Aku nk tunjuk kat korang gambar-gambar je masa kat sana..layan k..

Balora Taman Sedia - tempat berlangsungnya perlawanan 

Taklimat dari Pengurus, En Azrul dan Captain, Zaheruddin sebelum bergerak ke dewan Balora

Giliran aku plak nak bg taklimat..blalala..

Beratur semua...

Matress sebelah dewan...tempat trening before fight..

Sesi panaskan badan sebelum memulakan langkah pendekar..

Kenapa muka aku macam tu???heee

Jog dulu...

Sengih jew si Anas nie...

Semangat semua atlet PUO...

Warm-up dalam kumpulan..

Badan aku berasap masa nie..huhuh

Kekuda yang mantap dari aku n abe..

no komen!!

bergambar kenangan..

masa game aku..

Cmne..dah tengok kew??sampai kat sini dulu cite tuk post kali nie..naty ade masa aku tambah lagi gambar2 yang menarik yea...TUNGGU!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment