Friday, May 06, 2011

Selamat Tinggal Latihan Industri di Jabatan Pembangunan USM Part 2#

Selamat kembali untuk part yg ke-2...kali nie aq nk cite psal apew yg aq ase aq nk citer..dalam dok berpraktikal nie..sempat la aku merasa pengalaman sebagai staf untuk persediaan Hari Konvokesyen..PEHHHHHHH..aku cakap..memang best...persiapan yg dibuat memang cukup teratur..korang yang xmerasa bagaimana staff-staff kat sin i buat kerja memang la cakap senang..tapi kalo korang yang buat aku rasa x sanggup gamaknya..


Aku percaya ramai daripada korang yang pernah merasa pergi Hari Konvo kan..xkisa la sapew-sapew yg konvo..mesti best kan..jom kite layan kjap yew..


Konvokesyen USM Ke-43


Nie la mukadimah kepada post tentang Konvo nie..cam menarik x??? Kalau nak tahu scroll kew bawah lagi k...Layan!!!!!

ini lah barisan kita yang ikhlas berjuang...heheehehe


 ini bila Sultan Perlis da sampai...

kalau kotrang kenal nie sapew???Dr. M.Jegathesan

suasana dalam Dewan Utama..

waris yang datang untuk berkongsi kegembiraan..

Lepas nie kite lihat plak antara aktiviti yang berlaku di laur dewan...

baca surat khabar lak dia....maaf...masalh teknikal....hehee

ini kalau xde xsah la....

doraemon n sin chan pon nak konvo juga ker....huhu

menarik juga button-button I LOVE USM nie kan..tapi LOVE LAGI KAT PUO..huhuu


Korang dah tengok serba sedikit kan Majlis Konvokesyen kat USM nie...Ini semua di depan tabir..post lepas nie aku akan bawa korang saksikan belakang tabir pulak...TUNGGU!!!!


p/s: Nantikan part ke 3#



2 comments: