Monday, January 31, 2011

sayabudakbaru!!

ASSALAMUALAIKUM..Nama aku Muhammad Redzuan Farhan Bin Mohd Saad. Panjang kn nama aq...ehehhe. Aku dilahirkan di Hospital Sungai Petani, Kedah Darul Aman tapi hospital 2 dah tutup dah sekarang sebab diowg dah buka hospital baru. Tapi sekarang nie aku tinggal kat Parit Buntar, Perak. So aq dianggap rakyat negeri Perak la sekarang. Aku belajar kat Politeknik Ungku Omar, Ipoh iaitu poli pertama yang ditubuhkan di Malaysia. So berbangga lah juga kn..hahah..Aku nak cerita sikit bibik-bibik aq mula join PUO FIGHTER..Dulu, aq xtaw pown apa tue PUO FIGHTER. Tapi setelah aq join team nie bawu aq taw bertambah happeningnya team nie..selama aq join mana-mana team sebelum nie xpernah pown aq rasa seseronok nie..bak kata sayabudaksilat memang team PUO FIGHTER nie TERBAIKLAHHH!!!!!

No comments:

Post a Comment